Rok minął jak jeden dzień

     Nie pisałam przez ponad rok. Wiele razy planowałam się odezwać ale za każdym razem przekładalam to na jutro. Tak samo z dieta. Często się zastanawiałam dlaczego w 2015 mi się udało a im jestem starsza tym jest coraz trudniej... Dlaczego wtedy nie poszłam za ciosem? Dlaczego stanęłam na tych - 13 kg? I tak potem spowrotem przytyłam. Bodajże w rok. 13 to jednak pechowa liczba. Dziś post trochę o niczym bo podjęłam spontaniczna decyzję że to dziś jest TEN DZIEN . Dzień powrotu
Więc wracam. Nie wiem który to już raz
..

FAT PIG

Komentarze

  1. Czekam na ten kolejny dzień jak wrócisz. Jak będziesz to się odezwij.
    https://dietetycznypamietnik6.blogspot.com
    Kiedyś dietetyczny pamiętnik w 2015 jakoś, znalazłam Cię po komentarzach.
    Trzymaj się

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i miłego dnia :*

Popularne posty