#63 #64 Silna wola jest mostem pomiędzy marzeniem a jego realizacją.

      4 dzień bez wpadki więc jestem zadowolona. Powoli wracam na prostą. Oby tak dalej. Jeszcze przed wyjazdem na PL czytałam na temat autofagii i głodówki. Chodzi o to, że podczas postu organizm oczyszcza się z uszkodzonej części komórek. Jeśli zagłębić się we wszystkie procesy zachodzące w naszych ciałach to ludzki organizm jest naprawdę fascynujący. 

     Dziś dość intensywny dzień w pracy. Nabiegałam się trochę. Jutro też idę ale będzie spokojniej. Samopoczucie dzisiaj lepsze, za to pogoda tragiczna. Witamy w Holandii...


Kot Mahometa- Zawaliłam 27 dni i przytyłam 2,5 kg niestety :(

BILANS WCZORAJSZY - 1547 KCAL

BILANS DZISIEJSZY-  657 KCAL

KROKI- 19 681

Do jutra:*








Komentarze

  1. super duża ilość kroków :)
    a jak się żyje w Holandii?

    OdpowiedzUsuń
  2. Monitor głodówki
    version 1.4.1A

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana,to nie duży przyrost wagi. Pewnie woda się zebrała plus treść żołądkowa. Szybko zleci. Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  4. zgadzam się, że to nie jest duży przyrost i pewnie w większości woda i szybko się ustabilizuje ;d powodzenia i dawaj znać ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Tycie się zdarzyło. Teraz chudniesz i to się liczy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa sprawa z tym postem. Podobno post powinno się robić raz w tygodniu bo świetnie oczyszcza organizm. Warto go chyba wprowadzić do diety na stałe :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i miłego dnia :*

Popularne posty