#50 Motywacja

      Lipiec zaczęłam z wagą 101,5 kg. Jeszcze 1,6 kg do pierwszego celu. Powinnam zdążyć do 9 lipca.

     Li Lak pytała skąd biorę motywacje. Nie wiem. I to najszczersza odpowiedź. W zeszłym roku przytyłam 20 kg i każdego dnia powtarzałam sobie, że musze schudnąć. Robiłam plany a potem-pod koniec dnia- i tak zawalałam. Albo zawsze  było "od jutra". I tak mijały dni i tygodnie. Motywacja teoretycznie była. Wiadomo, że chciałam być szczuplejsza. Ale brakowało silnej woli. Wprowadzenie planów w czyny łatwe nie jest.  A potem pewnego dnia samo zaskoczyło. Bez żadnych planów, że to od dziś. 10 maja 2021. Poniedziałek ( całkiem przypadkowo). Od tamtej pory jestem z Wami. I dobrze mi tu:) 

     Co do wczorajszego jogurtu to ma on 67 kcal w 100g. Tak wygląda. Opakowanie ma 200g.


     Postanowiłam pójść za Waszą radą zrobiłam sobie dziś mały cheat day. Ale już jutro będę grzeczna 😜

BILANS- 1786 KCAL

KROKI- 21 284

SPALONE- 1475 KCAL

Do jutra :*



Komentarze

  1. Super że tak postanowiłaś, przy cheatach nie będziesz mieć niekontrolowanych napadów, a i tak schudniesz. Niestety dieta uczy cierpliwości i pokory, bo ciało zmienia się z dnia na dzień, czego my nawet nie dostrzegamy.... Czas.... aż tu nagle spadają z tyłka spodnie i spódnice :D Trzymam kciuki i jestem sercem przy twoich postanowieniach. Jeżeli uznasz, że środowisko pro Any jest niekorzystne dla ciebie to nawet przy pomocy wizyty u dietetyka zdziałasz te - 20 kg bo masz wole walki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam dokładnie tak samo. Motywacja pojawią się nagle beż uprzedzenia i poparta silną wolą pomaga schudnąć. A też dłuższy czas nie miałam na to siły. Do 9 lipca spokojnie stracisz ten kilogram z haczykiem

    OdpowiedzUsuń
  3. no oby motywacja dalej była i też mam taki sam cel nr 1 hehe. :D trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że przy tylu krokach to nie był cheat day ;P
    Taka motywacja jest dla mnie najlepsza - złapie i nie puści dopóki się nie osiągnie celu. Gratuluję Ci spadku wagi i jestem pewna że osiągniesz ten cel i każdy kolejny <3

    OdpowiedzUsuń
  5. oby tylko motywacja nie uciekła tak niespodziewanie jak się pojawiła. go girl, trzymam kciuki za Ciebie <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i miłego dnia :*

Popularne posty