#56 Odchudzanie zaczyna się w głowie

 BILANS 

- kawa z mlekiem- 27 kcal

- 2x parówka +bułka-  449 kcal

RAZEM 476 KCAL


KROKI- 31 212

SPALONE-1143 kcal

PRZYSIADY- 60 

 

     Doszłam do wniosku, że zamiast opisywać Wam krok po kroku jak robić diamond painting, po prostu wstawie link do krótkiego tutorialu. Trwa chyba 2 min więc krócej niż zajęłoby mi opisywanie wszystkiego krok po kroku. Poza tym łatwiej będzie Wam zrozumieć jak będziecie widzieć co się robi:) Przynajmniej ja tak miałam :) 

https://www.youtube.com/watch?v=CjXOwHBlIMQ

Nie jest to trudne ale wymaga cierpliwości. Jeśli któraś z was będzie chciała kupić to patrzcie żeby diamenty były okrągłe. Kwadratowe ciężej się układa bo bardziej rzuca się w oczy jak coś nie jest równo. Ale ogólnie bardzo polecam :) 

     Byłam dziś robić test na Covid. Różne opinie słyszałam ale to nic strasznego. Nie bolało ani nie było nieprzyjemne. 

     Wydaje mi się, że miałam o czymś jeszcze Wam napisać ale oczywiście zapomniałam. Jak mi się przypomni to edytuje post. 

     Wstawiam kilka swoich prac :)


 
A te dwa  jeszcze nie skończone

     Ten dużo jest zaczęty od lewej strony. Nie wiem czy dobrze widać.
Do jutra :*














Komentarze

  1. Mega sprawa z tymi obrazkami, chyba sama się zaopatrzę w jedną sztukę :) ja od początku roku miałam co najmniej 20 testów i każdy wspominam gorzej od poprzedniego, więc zazdroszczę :) ale problem jest raczej w babeczkach które mi wykonywały ten test niż w samym teście.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie to wygląda, efekt przypomina trochę haft krzyżykowy. Powiedz mi, gdzie Ty robisz tyle kroków? Wow!

    OdpowiedzUsuń
  3. ponad 30 tys kroków wow szacun :)
    a pracę? cudowne :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zajęcie chociaż nie wiem czy miałabym cierpliwość. :) Może kiedyś spróbuję.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i miłego dnia :*

Popularne posty