#58 Pa pa 1 z przodu. Już się nie spotkamy. Spierdalaj. Tęsknić nie będę

     Boże nie wierzę w to co widzę... Udało się.

 
Sorry za jakoś zdjęcia. 
Początek- 10 maja 2021 - 109,3 kg
Dziś 9 lipca 2021- 98,9
58 dni
-10,4 kg 
Moje pierwsze 10 kg. Następne przede mną. Nie wiem do ilu kg będę chciała schudnąć. Na razie skupiam się na mniejszych celach. Tak mi łatwiej. Nie przerażam się ilością kg które jeszcze mi zostały do zrzucenia. 

Dziękuję Wam wszystkim za wsparcie. Bez Was nigdy by mi się nie udało. Mimo że większość z Was jest ode mnie dużo szczuplejsza to nigdy nie czułam się jak wyrzutek. Jesteście kochane:*

Za godzinę jadę na lotnisko. Nie wiem jak często będą pojawiać się posty ale na pewno będę się odzywać podczas pobytu w Polsce.

Jeszcze raz dziękuję :*

Komentarze

  1. Gratuluję!!!!❤ z taką silną wolą na pewno zejdziesz nisko. Bardzo szybko straciłaś te 10kg, to prawdziwy wyczyn. Pisz, kiedy dasz radę, uwielbiam Cię czytać:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję!!! Powoli do celu

    OdpowiedzUsuń
  3. Super Ci poszło, szłaś jak burza do celu, gratulacje! :) Zasłużony wynik. Udanego wypoczynku w Polsce. Teraz będzie już łatwiej, najgorzej to zawsze zacząć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje, kawał dobrej roboty.

    OdpowiedzUsuń
  5. W mojej poprzedniej notce coś o wierszach, gdybyś była zainteresowana.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję, naprawdę mega osiągnięcie <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  7. super! gratuluję! <3 życzę Ci nadal takiej wytrwałości jak do tej pory ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje! Ale musialam miec radości, gdy to zobaczyłaś:) tyle pracy i są efekty!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje :) brawo Ty :) życzę kolejnych sukcesów

    OdpowiedzUsuń
  10. Ogromnie Ci gratuluję! Sama nie umiem się doczekać aż zniknie ta pieprzona 1 na początku. Brawo! Brawo! Brawo!
    A co do wsparcia - mam takie samo odczucie. Jestem tutaj najgrubsza z Was wszystkich, a jednak mam w Was wsparcie - również dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i miłego dnia :*

Popularne posty