#52

      Dziś nastrój lepszy za to apetytu brak

BILANS

- kawa z mlekiem x1

- 200 ml coli zero

-woda, herbata owocowa

KROKI- 5080

PRZYSIADY- 40

SPALONE- 352 KCAL

     Psychicznie jest już ze mną całkiem całkiem. Przemyślałam kilka spraw, odstresowałam się. Dziękuję za słowa wsparcia pod poprzednim postem. Jesteście jedynymi osobami z którymi dzielę się takimi rzeczami. 

     Kroków mało bo pogoda znowu pod psem. W piątek lecę na urlop do Polski. Już nie mogę się doczekać. Jeszcze tylko w środę wieczorem  muszę dać sobie wepchnąć patyczek do nosa ( wiadomo, test), w czwartek do pracy na 4 h i wakacje :) W piątek znajomi organizują mi powitalnego grilla więc muszę pomyśleć jak ustawić sobie bilans. Dobrze, że jeszcze mam kilka dni...

     Wstawiam pod spodem mój diamond painting bo ktoś pytał co to takiego. 

Lecę czytać wasze wpisy. Do jutra :*

 


Komentarze

  1. Naprawdę podziwiam, napisz coś więcej o tym, bo sam obrazek mało mówi. :) Miałaś jakiś zestaw na początek? Trudne to jest? Może sama kupię, chyba odstresowuje. :) Powodzenia na urlopie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna technika! Nie znałam tego. A za bilans szacun!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że masz dzisiaj taki dobry dzień :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Też strasznie chcę się kiedyś w to pobawić. I mogę zapytać gdzie mieszkasz?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i miłego dnia :*

Popularne posty