#32 Coś dziwnego...

 BILANS

-kawa z mlekiem kokosowym- 27 kcal

Spalone kcal- 301

Kroki- 4050 


     To dziwne. Od 3 dni praktycznie nie jem  a w ogóle nie czuje głodu. Jeszcze mi się to nie zdarzyło. Nawet w 2015/2016 gdy odchudzałam się dietami pro ana. 

     Dziś mega mało kroków bo rano dostałam okres i jakoś nie byłam w nastroju na spacerowanie. Po wstawieniu wczorajszego postu poszłam na jeszcze jeden spacer. Dobiłam do 28 000 kroków. 

     Jutro poniedziałek i powinnam się zważyć ale boję się, że prawie nic nie spadło. Zobaczę w jakim rano będę nastroju i wtedy zdecyduje. 

     Moi znajomi chcą wyjść w piątek na obiad. I pewnie wybiorą restauracje typu All u can eat. Nie ułatwiają mi zadania. Ale jakoś to będzie. 

     Zapisałam się na szczepionkę. W końcu będę miała to za sobą. 

 Do jutra :)









Komentarze

  1. Zazdroszczę ci braku apetytu, korzystaj ile się da! ♥ Ja tam wierzę, że nie przytyłaś i nie masz się czego bać mimo okresu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę.. I życzę spadku wagi! Trzymaj sie

    OdpowiedzUsuń
  3. Czym się będziesz szczepić? Ciesz się ta dobrą passą, ze Ci się nie chce jeść. Ja bym się zważyła dla motywacji, bo na pewno coś spadło.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i miłego dnia :*

Popularne posty