#36 Odpowiadam na pytania

 BILANS

- kanapka z łososiem wędzonym- 278 kcal

- serek topiony- 36 kcal

-kiwi- 64 kcal

RAZEM 378 KCAL

Jeśli będę jeszcze głodna to zjem kiwi albo jogurt. A teraz pytania z wczoraj:

  1. Summer Wine- nie mam na razie żadnych konkretnych planów co do diety. Staram się jeść mało ale jeśli będę mega głodna to po prostu zjem więcej. Nie mam ustalonego limitu kalorii.
  2. Li Lak-  nie musisz się o mnie martwić. Wszystko jest w jak najlepszym porządku. Ale doceniam troskę :)
  3. Therafosa- bardzo dużo pisałam w szkole podstawowej i gimnazjum. Dla mnie poezja była sposobem na wyładowanie złych emocji. Nie umiałam rozmawiać o uczuciach z innymi dlatego pisałam. Mimo, że dookoła mnie było mnóstwo ludzi, to czułam się samotna. Teraz już nie mam problemu z opowiadaniem co czuje. Odkąd wyprowadziłam się z domu to mam też mniej powodów do złości, frustracji czy nienawiści do samej siebie.
  4. Kot Mahometa- Zdaję sobie sprawę, że dziś jestem trochę cięższa bo mój brzuszek nie jest już pusty :) Ale też nie rzuciłam się też na jedzenie po tej głodówce. Zobaczymy co waga pokaże w poniedziałek.
Oczywiście dziękuję za każde miłe słowo. Bez Was nie dała bym rady. Jesteście mega :*



Komentarze

  1. Pięknie Ci idzie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gorąco Ci kubicuje! ja po głodówce na pewno bym się rzuciła na jedzenie..

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej i ja wygląda twoje życie obecnie, jak z dietą?

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam tego mema! jest taki prawdziwy! daj znać co u Ciebie ;*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i miłego dnia :*

Popularne posty