#49 Powoli do przodu

      Jakoś idzie. Kolejny dobry dzień. Byłam dziś się zaszczepić. Oprócz lekkiego bólu ramienia nie mam na razie żadnych skutków ubocznych. Jutro idę do pracy na 4h więc pewnie zrobię sporo kroków. Oby pogoda była lepsza niż dziś... I wczoraj...

BILANS

- kawa z mlekiem- 27 kcal

-skyr- 67 kcal

- 4 małe kawałki smażonego kurczaka+ fasolka z bułką tartą- 395 kcal

RAZEM 494  KCAL

KROKI- 16 395

SPALONE- 1133 KCAL

     Nie to miałam zjeść dziś na obiad ale wyszło jak wyszło.  Mam nadzieję, że uda mi się osiągnąć mój pierwszy cel do 9 lipca.



Komentarze

  1. Super bilans. Wręcz wzorcowy. Na pewno schudniesz w szybkim tempie. Skąd bierzesz tą motywację??? Z tymi objawami poszczepiennymi to mogą wyjść dopiero w nocy lub na drugi dzień.

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny bilans i kroki :)
    a mam pytanie kaloryczność skyru to taki jakiś mało kcal? jaki?! czy po prostu nie zjadłaś całego op.?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapomniałam dodać że mam fazę ostatnio na nabiał i szukam niskokalorycznych produktów

      Usuń
  3. Bilans masz piękny, znowu, na pewno osiągniesz ten cel.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomimo smażonego piękny bilans i kroki <3 jestem pewna, że przy takim tempie osiągniesz cel bez problemu

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i miłego dnia :*

Popularne posty