#33 Strach ma wielkie oczy

      Mega się obawiałam dzisiejszego ważenia ale jednak się zdecydowałam (mimo okresu). I okazało się, że niepotrzebnie się stresowałam. 

08.06- 107,4 kg

14.06- 104,8 kg

     Odetchnęłam z ulgą bo zostało mi niecałe 5kg do pierwszego celu. I chyba uda mi się osiągnąć go do 9 lipca. Dziś był mega aktywny dzień bo byłam w pracy i sporo się poruszałam. 30 czerwca dostanę pierwszą dawkę szczepionki. Będzie to Pfizer albo Moderna. 

     Dziś 4 dzień bez jedzenia. No prawie bo 2 dni temu zjadłam sałatę i jajko. 

BILANS 

- kawa z mlekiem- 27 kcal

Kroki- 20 625

Spalone kcal- 1471



Komentarze

  1. z takimi bilansami to za nim się obejrzysz będzie 99

    OdpowiedzUsuń
  2. A widzisz, mówiłam ci że nie ma się czym martwić! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny bilans, pierwsze dni nie jedzenia są najgorsze, później jest z górki. poza tym, prawie -3 kg - pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziw, ze masz siłę tyle chodzić

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i miłego dnia :*

Popularne posty