2 LATA

 Ostatni wpis był 9 lipca 2019 roku. Dziś mamy 10 maja 2021.

2 lata, które minęły nie wiadomo kiedy. 

2 lata które zmarnowałam.

2 lata przez które dokładałam kilogramy.

2 lata przez które starciłam resztki szacunku do siebie. 

Ponad 6 lat temu weszłam w ten świat załamana wagą 86,6 kg przy wzroscie 160cm.

W pierwsze 2 miesiąc schudłam 13kg. 

Potem troche przytyłam, chudłam, tyłam, chudłam, tyłam.

Czasami udawało mi sie utrzymywac wage przez kilka miesiecy. 

Mineło 6 lat i z dziewczyny załamanej sobą przy wadze 86 kg, zmieniłam sie w 109 kg potwora, który nie panuje nad jedzeniem. 

Albo uda mi się wziąć w garść albo źle skończe...


Witam spowrotem 

Fat Pig

 BILANS 

  • połowa batona proteinowego- 70 kcal
  • kawa z mlekiem- 50 kcal
  • sałatka z kurczakiem- 320kcal
  • chio- 864 kcal
        RAZEM 1303 KCAL

Komentarze

  1. Hej, dzięki, że odwiedziłaś mojego bloga. Mam nadzieję, że będziesz pisała często. Lubię czytać blogi i się motywować. Mamy podobny wzrost, ja jestem nieco niższa - 158 cm.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witamy z powrotem. Powodzenia w trzymaniu się założeń :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętam Cię, współczuję przytycia, ale wierzę, że potrafisz i pozbędziesz się tych kg

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i miłego dnia :*

Popularne posty