#3 To był dłuuuuugi dzień

      Tak jak wspomniałam wczoraj, dziś byłam dość zajęta i spędziłam cały dzień poza domem. Nie byłoby to aż takie uciążliwe gdyby nie fakt, że wczorajszej nocy nie mogłam zasnąć

I nie spałam.

Całą  noc.

Nawet minutki. 

Padam na twarz. 

W dodatku nie miałam kiedy zjeść i w ciągu dnia udało mi się szybko wszamać jogurt proteinowy, kawę z mlekiem i Red Bulla bez cukru. Wróciłam do domu przed 20. Szybko zjem truskawki, ogarnę się i ideędo łóżka. Mam nadzieję, że miałyście dobry dzień.

BILANS

  • kawa z mlekiem- ok. 70 kcal
  • jogurt proteinowy Melkunie jagodowy- 144 kcal
  • Red Bull bez cukru- 10 kcal
  • truskawki 500 g- 165 kcal
     RAZEM 389 KCAL
Szał...
Kroki- 18 700
Spalonych kalorii- 1369
Nieprzespanych godzin- 36

Śpijcie dobrze :*

Komentarze

  1. Łał... Niezły bilans te kroki i kalorie. Nie zmarnowałaś dnia. Też mam problemy ze spaniem, to jest okropne

    OdpowiedzUsuń
  2. O jeju :o jaki bilans! porównanie spalonych kalorii do zjedzonych - szok! Podziwiam, że nie padłaś <3 A tak na marginesie to masz bardzo motywujące zdanie w tytule bloga, takie prawdziwe... <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i miłego dnia :*

Popularne posty